Ett barn fattigare

Måste visa er mina otroligt goa sockor (kan kanske klassas som det) som jag köpte igår. Så varma och sköna perfekta på våra kalla golv! 

Så sköna på natten när man tassar upp för att mata liten skrot

Vi har varigt ett barn fattigare detta dygn. Har varigt riktigt tyst och tomt. Edvin mitt yrväder åkte på morgonen till en kompis och sen efter åkte han vidare till farmor och farfar för att sova över där. Och idag är det skiftbyte, när vi hämtar Edvin lämnar vi Emil. Så vi blir en kort kommande dygn också. Vi hade riktigt mys igår med Emil, vi såg Den oändliga historien. Låg i soffan och bara gottade oss. Sen smög vi in i vår säng jag o Emil och låg och tisslade o tasslade. Var så himla mysigt, somnade gjorde vi visst oxå så Johan fick vara själv uppe hela kvällen. 

Och idag har jag påbörjat avskorvningen på Elias huvud. Han har så mycket. Fått bort det mesta, vilken himla skillnad det blir!!