Plåster från förr

Idag var vi till hjärtmottagningen igen, allt ser fint ut och besöken kommer nu börja glesas ut. Jätte skönt!

När vi kom hem kollade jag posten och så hade jag och Elias fått ett litet paket. Jag blev så glad, från min klass där jag jobbar fick vi ett par söta strumpor och ett litet kort så gulligt! 


Sen var Johan ut med Edvin och plocka svamp, då lyckades Edvin få en liten krigsskada och han och Johan gjorde ett improviserat plåster! Edvin var mycket stolt över sitt plåster och visade mig att så såg plåstren ut förr i tiden minsann! 


Hihihi!

Nu på kvällen såg vi en varböld i början på Elias operationsärr, blir lite nervös över att han har ngn invärtes varböld som just börjat synas. Så jag var tvungen att ringa 1177 och höra med dom, fick råd att tvätta med alsolsprit och lägga en alsolspritkompress. För att se om den försvinner under natten. Men jag ringer hjärt i morgon så får dom kolla på den. Den kom så fort. Och jag blir lite fundersam...