Valborg

Valborg, det är en dag som jag ofta tänker bakåt i tiden. Mycket har hänt i mitt liv på Valborg. 

Det viktigaste är att jag träffade min make för första gången på Valborg. Trodde aldrig när jag träffade honom att det skulle bli vi. Han var så långt ifrån min typ som han bara kunde bli. Men han hade något visst och efter Valborg har det bara varigt vi. 

Och vilket liv vi har skapat oss. På dessa 11 år har vi fått tre underbara barn. Vi har växt som par, vi har överlevt motgångar och vi lär oss nya saker om varandra fortfarande. Jag är oerhört lyckligt lottad som har honom i mitt liv.



#1 - - Elisabeth:

Jag blir så glad att du lämnade en länk på sidan. Allt gick så fort i Lund med svängar upp och ner för både er och oss att jag blir så glad att se att ni idag verkar må helt okej! :) jag har tänkt på er mycket! / Elisabeth
bethan.bloggplatsen.se

Svar: Allt gick himla fort! Har oxå tänt på er, hur allt gick osv. Var ju en galen tid nere i Lund. Kram Fia
Sofie Erlandsson