Julstök!

Idag har ungarna haft julavslutning och jullovet är äntligen här! Det ska bli så himla skönt att slippa ställa väckarklockan i några veckor.

Vi julbakade lite i kväll efter Elias lagt sig, det var jätte mysigt. Johan och Emil gjorde Bounty och jag kokade knäck. 

I morgon ska jag testa att göra Saltet Caramel Cashewbars. Sen kommer Anna och Jens med sina troll så ska vi ha lite julmys och barnen ska få göra pepparkakshus, pepparkakor och nejlikor i apelsiner. Det ska bli jätte mysigt. Köpte även en pinjekotte (har aldrig sett förut) som jag tänkte vi skulle prova att rosta i morgon, helkul ju!


Jag har kännt mig lite gladare idag, syrran har fått positiva besked om sin cancer och det känns jätte skönt. Dom opererar bort skiten i början på januari. 

Nu blir det soffläge, trevlig kväll!!