Så har tiden rusat igen

Nu är det galet länge sedan jag delade med mig av vad som har hänt i vårat liv. 

Det har varigt helt lugnt med Elias helt arytmifri sedan 26/11 helt underbart! Och vi har inte blivigt sjuka heller i diverse magsjukor och influensor *peppar peppar* 

Så vad har egentligen hänt då, jo jag sitter numera i styrelsen i hjärtebarnsföreningen i Uppsala län som ledamot, det är verkligen så himla kul! Så nu håller jag på att anordna en träff i Knivsta, spännande som sjutton! 

Vi har även utökat fjäderfä avdelningen med vaktlar! Dom är så fina. Är lite smått förälskad i dom, ja jag vet crazy Chicken lady!

Våren har kommit och vi spenderar nästan all tid ute, killarna trivs när man kan vara ute lite mera. Elias töltar runt och ser allmänt go ut i sin förstora overall. 

Bjuder er på ett gäng bilder som får sambanfatta vad vi gjort 

















0 kommentarer publicerat i Vi
Taggar: ebsteinsanomali, hjärtebarnsföreningen, livetmedhjärtebarn