Så rullar en ny vecka igång..

..med lite planer. Det är något nästa varje dag denna vecka. Men onsdag ich lördag ser jag fram emot bäst. På onsdag ska jag träffa en vän från "förr" vi ses sällan men har lika kul som då när vi ses.

Och på lördag ska vi ha en liten kräftskiva. Vi brukar ha en ganska stor varje år men i år vi tonar.....


Exakt så långt kom jag på mitt inlägg som jag låg och skrev igår i sängen... Då kommer Johan in och frågar vem av oss som ska åka in med Elias. Ny arytmi igen. 

Blir så ledsen och trött! Jag åkte in det var ett jobbigt besök med infarter som lossnade och många stickförsök. Så jag och Elias kom hem halv två inatt lagom möra! 

Så den 7-9/9 ska han läggas in för medicinbyte och sen blir det ev pacemaker insättning efter det... 

Så ettårsdagen den 9/9 blir på sjukhus. 

#1 - - Monica:

Hej!
Jag skulle vilja komma i kontakt med dig om det är ok? Har en dotter med samma diagnos, och skall op snart. Med vänlig hälsning/ Monica

Svar: Men självklart går det bra!!!
Sofie Erlandsson