Du...

...är min man, min kärlek.

Min kärlek till dig har förändrats har jag insett. Insåg det i går morse när jag vaknade. Jag drömde att du lämnade mig. När jag vaknade var jag ledsen, och jag kände rädsla, panik och sorg. 

Jag ser på dig och du är en underbar människa. Stark, vis, och kärleksfull.

Du är min. 
Du är den som ger mig trygghet, närhet och kärlek. Du har den varma famnen som jag kan krypa upp i när jag behövder det. Du ger mig styrka när jag saknar det. Du ser mig, du älskar mig! 

Vi har lärt oss detta
 "i med och motgång"
 och just nu så är vi starka ihop! Vi är sammansvetsade på en nivå som jag inte trodde kunde vara möjlig. Allt är inte rosenskimmer jämt, absolut inte. Men jag vet att vi som par har fått en råstyrka som vi ger till varandra när det behövs.

Och det gör oss starka och enade. 

Du är min och jag är din, 
Alltid
Jag älskar dig