Och så har jag varigt sådär dålig igen.....

....med att skriva här. Det har varigt en del annat den här veckan och motivationen att skriva har varigt lika med noll.

Men en liten summering av veckan Elias fick en ny arytmi i onsdags. Så det var två på en vecka. Det kändes tufft. Men nu i veckan ska han läggas in för ett medicinbyte så vi får se hur det blir då. Jag håller tummar och tår för att det ska bli bättre. 

Igår var jag och Johan ut och åt med Anna och Jens, det var så mysigt och skönt att komma ut och bara få vara vuxna! Vi åt på Texas Longhorn, sen bowlade vi och efter det så gick vi till Stationen och drack drinkar. 

Så idag är jag lite små trött, men känner mig ändå piggare än på länge! På förmiddagen gick jag och Johan på en tur i skogen det var jätte skönt ute. Luften kändes ren och krispig! Sen fixade jag och donade hos hönsen, så skönt när det är renstädat och fint därute. 








Det var så välbehövligt att komma hemmifrån. Tack Janne och Ingmarie för att ni var barnvakt och tack fina vänner för en kanon kväll!!!