Ojoj

Så denna blogg har blivit skapligt misskött sista tiden, livet har rullat på här hemma och vi har verkligen en lugn perjod. Även om dom flesta i familjen är så förkylda, men det brukar man ju vara från skolstart till typ april!

Just nu sitter lillfisen i mitt knä och tittar på sina tubbisar, jag har en kaka i ugnen och snart kommer Zandra.

Helgen var sådär härlig... Jag var gräsänka i lördags så Anna och barnen kom och åt och snackade om allt och ingenting. 

Sen på söndag så lämnade vi Elias till farmor och farfar så åkte vi in på bio med dom stora barnen, det var verkligen jätte mysigt och dom behövde få lite fokus från oss. Dom kommer lätt i skymundan när det blir akutbesök och så med Elias. Man känner att dom tyvärr kanske måste avstå endel, och att man tappar ganska många föräldrar poäng dom gångerna...


De är verkligen inte lätt att få ihop det ibland. Men dom är verkligen så duktiga killarna, blir aldrig arga eller klandrar aldrig Elias för att det blir så. Dom är så förståndiga! Kan inte säga annat än att jag är sjukt stolt över mina fina killar.