Semester!

Så i tisdags var vi till hjärt igen för att få resultatet från dygnsEKG, det såg fint ut och han hade inga "dolda" arytmier. 
 
Sen efter besöket på hjärt packade vi oss in i bilen och begav oss upp till Ångemanland. Så skönt att få känna frid och ro för några dagar. Har inte någon mobiltäckning och blir lite avskärmad från världen men det är ganska skönt. Har läst böcker, fiskat, strosat på loppisar, njutigt av god mat och dryck.
 
Så dom kommande dagarna kommer vara lika bloggfattiga som dom föregående dagarna. 
 
Nu är det semester för oss!!











#1 - - Christina:

Vad skönt att Elias mår bra och att ni kunnat komma iväg på lite semester efter allt som varit, det är ni väl värda. Hoppas du kan fylla på med lite ny energi och njuta av livet och familjen.
Jag kommer ihåg att jag hade mycket problem med arytmier efter min hjärtoperation (1994) men det blev bättre när det hade fått "läka" efter en tid, jag kunde sluta med arytmimedicinerna helt efter något år och även med Waranet (blodförtunnande) när klaffen hade läkt.
Hoppas ni får en fortsatt skön sommar, förhoppningsvis med lite sol och värme innan vardagen börjar igen.
Kram Christina

Svar: Det har verkligen varigt skönt med ett miljöombyte och slippa alla måsten.
Jag hoppas att arytmierna kommer lägga sig ju mera hjärtat läker, hoppas att det blir som för dig.
Ha en härlig kväll!! Kramar Fia
Sofie Erlandsson