Helg

Det har inte hänt så överdrivet mycket här hemma kan man lugnt säga. 

Vi har bara spenderat helgen hemma i lugn lunk. En välbehövlig helg. Var länge sen vi bara var hemma utan några planer. Rätt skönt! Emil har dock varigt sjuk så det var synd. Men om vi bortsätter det så har helgen varigt fin. 

Igår bakade jag en morotskladdkaka som jag hittade ett recept på men jag vart inte så imponerad, var för söt för min smak. Killarnas fråga när jag bakade var som alltid;
-Vem får vi besök av?
Trots att jag bakar rätt ofta tror dom att det kommer någon varje gång jag bakar. Lite sött!
 

Idag har Edvin varigt på fotbollsträning för första gången. Åh vad kul det var att se, han tyckte det var så kul och jag njöt av att se min skrutt. Många kompisar från förskolan var också där och det gjorde det ju ännu roligare.