Så...

....har en till vecka passerat i lungnan ro, lunken här hemma är underbar just nu. 

I går var Robban och Madde här och käkade. Jag kände mig slö så det blev Spagetti Carbonara. Så jäkla gott! Superenkelt att göra och fantastisk smak.

Idag då, jo idag fick vi ett infall jag och maken. Vi lämnade bort alla barnen och hunden och åkte in till stan. Vi käkade brunch på Kitchen and Table. Det var en så himla god buffé, värd varenda krona. 


Sen efteråt tog vi en eftermiddagsbio. Vi såg En man som heter Ove. Den var mycket bättre än vad jag hade förväntat mig. Har lyssnat på boken och filmen hade fångat upp mycket utav boken. Självklart kan man inte få med allt men ja, jag är oerhört positivt överraskad. Kommer garanterat se den igen. 


Så en härlig vecka fick ett jätte bra slut, och välbehövligt med lite tid för oss själva. Tack Janne och Ing-Marie för barnvakten! 
 
#1 - - sommarblom.blogg.se:

Åh.. den där filmen vill jag se!

Svar: Se den! Den är underbar ❤️
Sofie Erlandsson